dimarts, 15 de juliol del 2008

MEMORIES DE'N BRUC

Aquí teniu una petita mostra del que va ser el bruc. Una meravella de gos, bo, obedient, guapo! i molt carinyós. Ja no el tenim entre nosaltres, però sempre el recordem. Aquí teniu unes quantes fotos perquè us feu una petita idea de com era:


Aquí anava corrent darrera dels meus amos.


Aixó es el pantà de Sau, no ho sabiem pero em quedaba poc temps de vida!!!


Quan vam arribar,ens varem trobar amb aquesta sorpressa.


Qué bé m'ho passaba a la vora del riu!!


Oooh! aqui amb la neu, qué bé m'ho vaig passar!


Mentre el meu amo intentaba entrar el cotxe, jo menjaba neu, que m'encantaba!!


Donant un vol per la casa, ja em feia mal la poteta.


Disfrutabem jugant amb la neu.


Després d'una llarga passejada, un merescut descans.


Contemplant els meus amos, era feliç.


Aqui m'estaba "cruspint" un os de pernil, oooh..quina del-licia,mmm...


Bebent aigua fresca de la font de cabreroles.