dijous, 10 de juliol del 2008

AQUESTA SOC JO

Hola, soc Violeta, estic fent un curs de Blogger i he d'aprendre moltes coses, així que començaré per presentar-me:

Tinc 63 anys, m'agrada molt fer esport, llegir, fer teatre, anar a buscar bolets, escoltar música, la informàtica i sobre tot fer amics.

També m'agrada molt la natura, i sóc amant de la cosmética natural, "els remeis de l'àvia" vull dir que m'agrada fer servir les herbes medicinals per a tot el que puc.

Ah! s'em oblidava,també m'agrada molt ballar country, tots els dissabtes vaig a ballar a un poble d'aprop de Vic, que es diu Santa Eulalia de Riuprimer, som un grupet de unes quinze persones i ens ho passem molt .

1 comentari:

elrincondeloles ha dit...

Hola bruc, a mí también me gusta bailar, country, si paso por ese pueblo veré si puedo bailar en tu grupo, jajajaja
Un beso